17 Mayıs 2012 Perşembe

HAYATIMIN ANLAMI KARPUZ PEYNİR VE DOMATES

Uzun zaman oldu blogla ilgilenemedim çünkü yaklaşık bir aydır Mersin'deydim. Annemin ameliyatı için sevgili ablacığımla topladık tası tarağı ne zaman döneceğimizi hesaplamadan uçtuk gittik...Ablam 2 hafta kalıp döndü ama ben geçen hafta geldim...

Her ne kadar anneme bakmaya gitsem de malum hamilelik; bulantılar ve düşük tehdidiyle bu işin çileye döndüğü zamanlar da oldu...Yarı istirahatle yarı yemek yapmaya çalışmakla geçti günler...Sonuçta çok şükür ameliyatın ertesi günü ayaklandı annem,bir hafta hastanede kalsada çabuk düzeldi ve  sağlığına kavuştu...Şu an egzersiz döneminde, ne kadar egzersiz yaparsa o kadar iyiye gidecek...

Orada kaldığım sürece bir sürü kitap okudum,film izledim ve dizi bitirdim ama şu günlerde malesef devam edemiyorum...Gözlerimi kapadığımda bile midem bulanıyor. Kokular o kadar çeşitli ve yoğun ki , yeni girdiğim bir ortamın kokusundan bile tuvalete koşmam saniyeler alıyor.

Yiyebildiğim ve tiksinmediğim 3 adet besin var...Karpuuuuuz (buz gibi), peynir ve domates. Mevsim klasiği 
eriği saymıyorum çünkü mide asidini yükselttiği için ondan bile bıktım...Süt içemiyor,yumurta yiyemiyorum...Doktorum bu durumdan endişelenmememi üç aydan sonrasında önemli olduğunu söylese de içim rahat değil ama bardak bardak süt içip haşlanmış yumurtaya bayılan biri olarak,görüntülerine bile tahammülüm yok...

Şu an 11. haftanın içerisindeyim...Kuş gözü boyutundan parmak çocuk durumuna gelmiş ve 5 cm boyuna ulaşmış. Bense yedi kilo verdim.Sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum :P

Durum böyle...Bir süre daha blog yalnız kalacak gibi görünüyor çünkü şu an ekrana bakmak bile içimi bulandırıyor...Herkes kendine iyi baksın :D

4 yorum:

  1. yazını okumuştum sırıtmıştım.
    dönmüşsün mersinden.
    hamilelik annen karpuz.
    iyisin sevindim.
    :))))
    aman aman ekrana kusma da kikiki.
    :)
    aman da aman da anne olucakmış da.
    :)
    yeni bi annemiz var okusana.
    cebimdeki renkler.
    kızı oldu lara.
    o da sudan kaçıyor, banyo sevmiyor.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili penguen sepetim, umarin hamileligin guzel geciyordur, dort gozle bekliyorum bloguna geri donmeni cooook selamlar :)
    Anne cok gecmis olsun....

    YanıtlaSil