11 Eylül 2011 Pazar

BANA ANNENİ BABANI SÖYLE SANA KİM OLDUĞUNU SÖYLEYEYİM...



Uzun süredir izlemek istediğim ve ertelediğim bir filmdi Flipped ve bu akşam sonunda izlemeye karar verip bu kararımı uyguladım...
Filmin afişleri ilk günden itibaren bende farklı bir izlenim uyandırmıştı , yakın iki arkadaşlık bulacağımı zannetmiştim fakat anladığınız üzere umduğum gibi çıkmadı...Tabiki bu olumsuz birşey değil çünkü fazlası vardı...

Aynı sokağın içinde karşılıklı evlerde oturan sınıf arkadaşı iki ortaokul öğrencisinin geçmişte ilk karşılaşmalarıyla başlıyor ve her ikisinin gözünden de diğerine olan duygularını anlatıyor...
Sonrasında gelişenler bana hep bir çocuğun karakterinin şekillenmesinde  ailenin ne büyük önem taşıdığını hatırlattı durdu ...
Kendimize ve  karşımızdakine acımasızlığımız ,  yufka yürekliliğimiz ;anlayışımız ,katı tutumlarımız ; korkumuz yada cesaretimiz nasıl bir aile içinde yetiştiğimizle doğru orantılı gidiyor...Önümüzü aslında bir nevi ailemiz açıyor...
İfade ettikleri sebebiyle her ebeveynin izlemesi ve izlettirmesi gereken bir yapım olduğunu düşünüyor ön fikir vermesi açısından fragmanını paylaşıyorum... 

 

Şimdiden iyi seyirler 


4 yorum:

  1. ne güzeeel filmler ve müziklerin.
    :)
    yeni mi açtın bu blogu.
    tek blogun mu.
    yani başka blogun var mıydı bilemedim.

    hoşgeldin.
    :)
    bloguma da hoşgeldin.

    ben de film ve müzik yazıyorum.

    sanırım hiç yorum yapmadın daha yazılarıma.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Evet yeni açtım ama iş yoğunluğum sebebiyle pek ilgilenemedim ...
    Hevesimi boş olacağım vakitlere saklıyorum...
    İlk blogum ama tek değil gezi izlenimlerimi paylaşacağım henüz aktif olmayan bir blogum daha var...
    http://pengueninpusulasi.blogspot.com/

    Bende sizin blogunuzu çok beğendim :D

    YanıtlaSil
  3. evet bi gün o bilok da dolar.
    :)

    YanıtlaSil
  4. bunu da izlemedim ama konusu benlik.
    :)
    sinema zevkini çok sevdim.
    şöle desem.
    fantastik kurgu vb. değil de, hayatın içinden kesitleri seviyorsun. alçakgönüllü hayatları.
    amerikalıların en sevmediği tarz.
    avrupa sineması havası.
    ve zaten avrupa sineması hayranıyım.
    hele hele franzıs sineması.
    :)

    YanıtlaSil