8 Ocak 2012 Pazar

BİR PAZAR GÜNÜNÜN RAPORU...

     Hafta içi yoğun çalışınca tatilin nasıl geçtiğini anlaymıyor insan... Cumadan bu haftasonu için o kadar çok hayalim vardı ki? Eminönü'ne gidip kumaş alacaktım, bol bol fotoğraf çekip dış mekan çalışması yapacaktım,en az bir proje ve bir kitap bitirecektim ama hava puslu ve miskinlik aşılayıcı kıvamda olunca dışarı çıkmak istemediğim gibi diğer iki planı mı da yarım bıraktım...
 
      Klasik ev hayatını düşünce yapacak o kadar çok şey var ki evde azıcık yaymasan mümkün değil kendine vakit ayırman... Eşim uyurken bitireceğim umuduyla başladığım kitabı yarıladım...Elde makina tembel tembel kadraj çalıştım...Ve evin paşası uyanınca karnını doyurup yolladım iş peşine ...
   Ev hallerini toparlama çalışmaları derken çamaşır şeylerini asmak için çıktığım balkonda bir de ne göreyim, geçen sene hazır alıp, solduktan sonra  itina ile sakladığım ekim ayında filizlendiklerini farkedip yeniden ektiğim soğanlar en sonunda topraktan dil çıkarıyor bana ...Tam da çıkacakları umudumu yitirmeye başladıktan sonra ...
 

   Ne heves aldığım çiçeklerin hiçbirine bu sene para vermeyecek olmanın keyfi mi desem, bu güzelliklerin kokusunu içime bu defa kendi emeğimle  tekrar çekeceğimin mutluluğu mu bilemedim...(Bkz:Geçen seneki halleri)
 
 En çok da, ilk başta  durmadan çiçek açıp sonra sebepsiz kuruyan nergisimin çürümüştür diye topraktan dahi çıkarmadığım soğanlarının filizlendiğini görünce sevindim...
 
     Biliyorum onlar beni utandırmak için bu sene iki katı çiçek açacaklar...Ve bende onları ödüllendirmek için daha verimli bir toprak, ve daha güzel bir saksı alacağım...

Ne dersiniz bu vaat işe yarar mi sizce :P

3 yorum:

  1. tabii ki işe yarar. bitkilerle konuşmak onları sevmek onlara da iyi gelir. hayatta herşey böle diyil mi zaten.

    yine ferah fotolar içi açıcı hayatın detayları.
    :)

    proje?

    evde çalıştığını düşünmüyordum senin.

    YanıtlaSil
  2. Hayır evde çalışmıyorum...Milli eğitimde çalışıyorum ...Meeeemur bildiğin Meeeemur...

    Yapmayı planladığım "hobi projelerine" önceden hazırlık yapıyorum (malzemeler, çizimleri,aşamaları falan) sonra ilk boş kaldığım anda girişiyorum olaya ;)

    YanıtlaSil
  3. eğitimde çalıştığını anlamıştım da ondan. öğretmensin diye düşünmüştüm.

    hobi projeleri. peki.
    :)

    YanıtlaSil