31 Ocak 2012 Salı

BİR YUMAK MUTLULUK...




Bir süre önce bitirdiğim ama henüz bahsedemediğim bir kitap "Bir Yumak Mutluluk"...Bloğumda yayınladığım ilk yazı bu kitabın da ilki olan "Küçük Mucizeler Dükkanı" adlı kitap hakkındaydı ve o kitabı çok sevmiştim...
Nereye gitsem hangi kitapçıya girsem mutlaka çok satılanların içindeydi kitap ve hala da çok satıyor ki bu da ilk kitabın başarısını gösteriyor aslında...
Bu kitapta da her bölüm örgü örmeye gönül vermiş, kıyıyısından köşesinden eline örgü şişini almış tanınmış insanlardan özlü sözlerle başlıyordu yine ama ilki kadar sevdiğimi söyleyemeyeceğim...

Anlatımı ve olay örgüsü çok basit ve bir lise öğrencisinin bile yazabileceği şekilde gelişiyordu...İlk kitaptan aldığım hazzı almadım dolayısıyla...Devamı olan bir kitap serisi olduğunu biliyorum lakin sonraki kitapları alır mıyım bilmiyorum...

2 yorum:

  1. ismi güzel ama o zaman okumayım ben de.
    bu işlere eli yatkın sen sevmediysen ben erkek olarak ilginç bulmam sanırımsam.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Yorumu yeni gördüm kusura bakma...Gözümden kaçmış...
    Çok haklısın... Bu konunun seni cezbedeceğini sanmıyorum :P

    YanıtlaSil