12 Mart 2012 Pazartesi

ANNELER MAFYASI

Dün, bilgilerimi tazelemek için gittiğim fotoğrafçılık kursunun gezisi vardı ve kar kış demeden Sakarya iline bağlı nam-ı değer Mümkünlü (Taraklı Kasabası) ile Bolu iline bağlı Göynük Kasabası ve Çubuklu Gölüne çekim yapmaya gittik...

Sabah erkenden kalkacağım için akşamdan çantamı hazırlayıp yattım ve başımı yastığa koyar koymaz yanıma kitap almadığım aklıma geldi...Okumadığım kitaplar arasından elim pek çok kitaba gitti geldi ve Kerstin Gier'in Anneler Mafyası adlı kitabını yanıma aldım..

Ne yalan söyleyeyim kitap internetten verdiğim kitap siparişlerin birinde, aldığınız takdirde "kargo bedava" ürünlerinden biriydi yani çok beklentim yoktu kitaptan ama umduğum gibi olmadı...



Daha ilk bölümden sizi içine alan tuhaf bir havası var...

Sevimli Constanze'ın aniden yaşanan bir  boşanmanın ardından iki çocuğu ile değişen ortamı ve yeni bir hayat kurmaya çabalarken başından geçenler anlatılıyor...

Baskın ve kazancı iyi bir eşle yaşamanın Constanze'a getirdiği olumlu olumsuz herşey yavaş yavaş değişmeye başlıyor, silik ve kendine güvensiz bu kadın yeni çevresinde kendi farkındalığını yaratıyor...

Mimi,Anne ve Constanze birkaç gün önce yabancıyken; insan olmanın getirisi iletişimle,buldukları ortak paydalarla nasıl birbirlerinin derdine merhem kadınlar halini alıyorlar? Ve olaylar nasıl gelişiyor kitap nasıl bitiyor anlamıyorsunuz...Evet 320 sayfadan oluşan kitabı dönüş esnasında bitirdim...Hiç bitmesin istedim ve 
malesef güzel olan herşey gibi bitti..Sonu biraz havada kaldığı için sinirlendim ama yapacak birşey yoktu...

Ama bu gün yazarın diğer kitaplarına bakmak için internette dolanırken süpriiiizzzz...


Şen Dullar ...Yazarın devam kitabı...Sonunun neden havada kaldığını anlam buldu...Sipariş listeme ekledim..İlk siparişimle gelecek :D 

Romantik komedi tarzına uygun kitabın yazarından bahsetmeden duramayacağım...Kerstin Gier bir pedagogmuş ve kitabın içerisindeki çözümlemelerden bunu farkettim...Kitapları pekçok dile çevrildiği gibi sinemaya uyarlananları da olmuş...Sahibi olduğu ödüllerden biri Avrupa'da pekçok yazarın hayalini süsleyen bir ödülmüş...Ben tarzını sevdim ve bu tarz kitaplardan hoşlanan herkese gözüm kapalı tavsiye ederim...

1 yorum:

  1. pazar günü görmüştüm bu kitapları.
    hımmm ne hızlısın.
    :)

    mimin vaar.
    :)

    YanıtlaSil