3 Eylül 2014 Çarşamba

I NEED ROMANCE 3

Her ne kadar eskisi kadar blogda paylaşmasamda Uzak Doğu yapımlarını izlemeye 
devam.

Gerek güncel yapımları gerekse önceki yılların dikkat çeken yapımlarını fırsat buldukça izlemeye çalışıyorum. İki gün önce onaltı bölümlük "I Need Romance 3" dizisine başlamıştım ve az önce bitirdim.
I Need Romance serisinin üçünü de izlemiş oldum böylece. ilkini beğenmemiş fakat kablo tv için çeklidiğinden diğer dramlara göre kadın erkek ilişkilerine bakış açısı ve ergen tavırlardan uzak oluşu hoşuma gitmişti sadece.Bu nedenle ilkini referans alıp diğerlerine şans vermemezlik etmedim.Hatta üçüncüsünü ikincisinden fazla merak ettiğim halde farklı konuları işleselerde sırayı bozmak istemediğim için kurala uyup bir hafta önce ikincisini sonra da dediğim gibi üçüncüsünü izledim.
İzledikten sonra kim yönetmiş senaristi kim falan diye araştırırken son ikisinin yönetmenleri aynı olduğu halde,ikincisini üçüncü kadar beğenmedim,
sanırım oyuncuların kimyalarının birbiriyle tutmasıyla alakalı bir durum.Neyse gelelim diziye.

Başlamadan önce uyarayım.

Dikkat dikkat, bu bir "Shing Shing" ve "Tatlı Patates" hikayesidir!




İşkolik annesi sebebiyle bakıcıda büyüyen bir adet Tatlı Patatesimiz (TP)var efendim.Bu TP'in bakıcısının kızı da Shing Shing (SS) olmaktadır ki,bakıcı annesinden daha çok TP ile ilgilenmekte ve aradaki altı yaşlık azıcık farka rağmen aileden görmediği yakınlığı TP'e vermektedir.



Tatlı Patates işkolik annesi ile birlikte (klasik hikaye) Amerika'ya yerleşir ve oradaki mutsuzluğu sebebiyle girdiği bunlımdan çıkması gerektiğini farkedip en mutlu olduğu anlara yani Shing Shing'in yanına dönmeye karar verir.

Aradan onyedi yıl geçmiş ve Shing Shing'in köprüsünün altından akan suların haddi hesabı yoktur. Pozitif düşünen ve duyguları önemseyip TP'e kılavuzluk eden kız gitmiş soğuk ve bencil olmayı öğrenmiş zor bir kadın gelmiştir.


TP, SS'in tüm itirazlarına rağmen SS'in annesinin de desteği ile döneceğine söz verdiği çocukluk idolü aşık olduğu Shing Shing'in evine yerleşir ve onu eski duyarlı kadın haline çevirme çabasına girişir.
Devamını siz düşünün, ikinci adam ikinci kadın ve kendi hayatlarında kavrulan iş arkadaşlarının hikayeleri ile devam eder gider dizi. 

 
Dizinin müziklerinin çoğu oldukça başarılıydı ve TP'imiz dizide hit şarkılar yapmış bir müzisyen olduğu için sık sık dinledik. En çok aşağıda videosunu paylaştığım ilişkinin akıbetine de gönderme yapan ve adı sıklıkla geçen  "Now and Forever" adlı şarkıyı beğendim. 



Bu arada sözerime son verirken belirtmek isterim,Shing Shing'imiz Savcı Prenses dizisindeki savcı kızımızmış ve ben o diziyi de çok beğenmiştim. 


Bunlardan başka dizisini yada filmini izlemedim fakat gördüklerime göre oyunculuğu oldukça başarılı buldum.

İzlemek izleyenler için fazla spoiler vermemeye çalıştım ve seyir konusunda tereddütü olanlara tavsiye ederim.

İYİ SEYİRLER OLSUN EFENDİM.

2 yorum:

  1. izlemek istediğim ama nedense kötü yorumlar yüzünden bir türlü elimin gitmediği bir dizi. halbuki kadro da şahane

    YanıtlaSil